The Basic Principles Of ماگ حرارتی

Wiki Article

سرامیکی: رایج ترین نوع ماگ حرارتی، با جنس سرامیکی بادوام و طرح های متنوع

نحوه‌‌ی کار با ماگ حرارتی بدین صورت است، در ابتدا که داخل لیوان خالی است و در دمای معمولی اتاق قرار دارد طرح روی ماگ کاملا مشکی است اما وقتی که داخل آن نوشیدنی داغ می‌‌ریزید، کم کم طرح مشکی محو شده و طرح چاپ شده بر روی آن نمایان می‌‌گردد.

نوعی جدید از ماگ های مسافرتی به وسیله ی یک سیم به محل شارژ کن (فندک) خودرو و یا پریز متصل می شود و می توان مایع درون آن را گرم نمود.

شکل ظاهری و کیفیت ساخت ماگ نیز از دیگر عوامل مهم و تاثیر گذار بر روی قیمت ماگ می باشد.

نوع دیگر از ماگ های حرارتی وجود دارد که حالت سورپرایزی دارد سطح آن از جوهرهای مخصوص ساخته شده که حساس به دما هستند. این مدل از ماگ در دمای عادی به رنگ مشکی می باشد و با بالا رفتن دما از طریق نوشیدنی های داغ، کم کم طرح چاپ شده روی لیوان روشن می شود.

این لیوان ها جنس های بسیار متفاوتی ازجمله سرامیکی، چوبی، پلاستیکی، استیلی، کریستالی و .

ثبت سفارش شما به بهترین نحو و در مدت زمان کمی آماده و تحویل شما خواهد شد.

بخاطر داشته باشید مطالعه نظرات و پیشنهادات کاربران قبلی میتواند به شما کمک کند که تصمیم بهتری نسبت به ماگ انتخابی خود بگیرید.

علاوه بر خرید اینترنتیِ انواع ماگ های فانتزی و خاص در این صفحه، برای خرید حضوری نیز می توانید  به شعبه مرکزی فروشگاه آرتنیا واقع در شهر یزد مراجعه نمایید.

یه نکته مهم دیگه وقت خرید ماگ حرارتی، چک کردن قابلیت‌هاشه. قابلیت استفاده توی مایکروویو و شستن توی ماشین ظرف‌شویی چیزیه که متاسفانه هیچ‌کی بهش توجه نمی‌کنه.

بسیاری از افراد برای راحت شستن ماگ می خواهند از ماشین ظرفشویی استفاده کنند. اما برخی ماگ ها ازجمله چینی و شیشه ای قابل شست وشو با ماشین ظرفشویی نیستند.

نوشیدن چای و قهوه توی طول روز، سر کار یا سفرها همیشه لذت‌بخشه. هر موقع که خسته باشیم و به انرژی نیاز داشته باشیم، سراغ یکی از این دوتا گزینه می‌ریم. همین هم باعث شده تا ماگ حرارتی به یکی از اجزای حیاتی توی روزهای عادی و سفرهامون تبدیل شه. ماگ حرارتی برای هر مکانی مناسبه. حالا بخواد سرکار باشه یا تو خونه و در ??????? ????? حال رانندگی فرقی نداره.

جنس استیل از استحکام بیشتری نسبت به سرامیک برخوردار بوده و به همین دلیل ممکن است قیمت آن نیز بالاتر باشد.

ماگ حراراتی وسیله‌ای جذاب و پرکاربرد است که به شما امکان میدهد نوشیدنی های خود را درون آن را بریزید و در خانه، هنگام مطالعه و محیط کار از آن استفاده کنید و برای نوشیدنی‌هایتان، لیوان مخصوص خودتان را داشته باشید.

Report this wiki page